Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Tilmeld andre brugere til events på deres vegne





(Det foregår på samme måde, som når en bruger tilmelder sig en event, bortset fra, at man som administrator har mulighed for at vælge andre brugere under eventtilmeldingen)

1. Find events

Først finder du den event, du ønsker at tilmelde andre brugere til.

Eventoversigten for den enkelte gruppe kan du finde ved at gå ind under gruppen i din klub på BordtennisPortalen og klikke på menupunktet ”Events”:




2. Tilmeld event

Klik på ikonet til venstre ud for den event, du ønsker at tilmelde brugere til.

Herefter kommer eventen frem og du vil som administrator nu have mulighed for at vælge andre brugere under tilmeldingen:



Ud for ”Navn på bruger” kan du vælge hvem du vil tilmelde til eventen. Listen indeholder de brugere, som er i den gruppe, som eventen ligger under. Hvis der er over 50 personer i listen afkortes den. Du kan filtrere ud for spillerens navn, så den indeholder færre brugere (”Filtrer listen”).

Når navnet på brugeren, der skal tilmeldes er valgt, udfyldes de andre felter og der trykkes ”Tilmeld”. Brugeren er nu tilmeldt til eventen.